מהם לוחות לאמי?

לוחות לאמי, הידועים גם כלוחות למינציה, הם סוג של מוצר עץ מעובד שנוצר על ידי הצמדת שכבות מרובות של ציפוי עץ דק באמצעות חום ולחץ. תהליך זה מביא לחומר עמיד ויציב המשמש בדרך כלל ליישומי ריהוט, ארונות ויישומי פנים. לוחות לאמי הם בעלי חוזק משופר ועמידות בפני עיוות בהשוואה לעץ מלא, מה שהופך אותם לבחירה מועדפת בפרויקטים שונים של עץ. הם מגיעים בגימורים שונים ויכולים לחקות את המראה של עץ טבעי, ולשפר את האפשרויות האסתטיות עבור מעצבים ואומנים.

מהם לוחות בוצ'ר?

לוחות בוצ'ר או משטחי בוצ'ר בלוק, הם משטחי עץ מיוחדים המשמשים בדרך כלל במטבחים לחיתוך והכנת מזון. עשויים בדרך כלל מעצים קשים כמו מייפל, דובדבן או אלון, לוחות בוצ'ר (לוחות בלוק קצבים) מציעים משטח יציב וגמיש שעומד בפני ההשפעה של חיתוך והכנת אוכל. אופן ההכנה של לוחות הבוצ'ר, כאשר סיבי העץ מכוונים אנכית, מספקת עמידות יוצאת דופן ומסייעת בשמירה על חדות הסכינים. לוחות אלה מוערכים בזכות החמימות הטבעית, המשיכה האסתטית והפרקטיות שלהם במסגרות קולינריות, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית הן עבור מטבחים ביתיים והן עבור סביבות שף מקצועיות.

גלרייה של לוחות – לאמי ובוצ'ר בלוק

לאמי אורן

לוח בוצ'ר בלוק – אגוז אמריקאי

לוח בוצ'ר בלוק – אגוז אפריקאי

לוח בוצ'ר בלוק – אלון

לוח בוצ'ר בלוק – בוק

לוח בוצ'ר בלוק – מייפל

לוח בוצ'ר בלוק – ספלי

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.