משטחי עבודה משמשים אותנו במטבח שעות נוספות. על המשטח נחתוך, נפרוס, נקלף, נתבל ועוד. כאן מגיע האתגר למצוא לעצמנו משטח מתאים, משטח שיכול למלא את התפקיד שלו היטב ולעזור לנו לנהל את הפעילות במטבח ביעילות מקסימלית. הכרנו את משטחי השיש, כולנו מכירים את משטחי הזכוכית, והנה לנו פתרון נוסף שצובר פופולאריות רבה – בוצ'ר.

אז מה זה בעצם בוצ'ר?

בוצ'ר הוא משטח עץ אשר עובר תהליך עיבוד מיוחד. בעוד שמרבית רהיטי העץ שלנו עוברים תהליך ייצור שמעבד את העץ לכדי לוח גדול שמרכיב את הרהיט, כאן התהליך שונה – פה מדובר על עיבוד בו חותכים את העץ הגולמי לכפיסים בגודל מסוים, כעין סרגל, החלקים הללו ירכיבו את הלוח. כך נוצר משטח עבודה שמורכב מחלקים קטנים המוצמדים זה לצד זה.

מהם היתרונות של הבוצ'ר?

כל משטח עץ צובר נזקים במהלך השימוש בו, העמידות של העץ מוגבלת והבלאי מורגש. כדי לספק משטח עמיד ויציב יותר הומצאה שיטת העיבוד, בה יש חלקים רבים המוצמדים זה לזה בדבק – דבר שמחזק מאוד את הלוח והופך אותו לפלטת עץ יציבה. אבל כיום היציבות שלו היא לא הערך היחיד. המראה והעכשוויות הם העושים את העיבוד הזה למבוקש כל כך. הודות לעיבוד של כפיסי העץ נוצר מראה מיוחד בעל מרקם ייחודי. אין ספק שהוא מביא למטבח חן מיוחד ונימה אותנטית. כזו שאין למצוא כמותה בחומרים אחרים או בשיטת עיבוד אחרות.

מה ההבדלים בין הבוצ'ר לסוגי עץ אחרים?

למען האמת ניתן לייצר אותו מסוגים שונים של עץ. כך שבבואנו לבחור נוכל לאתר את סוג העץ הרצוי לנו, וזאת לפי הגוון הקיים במטבח שלנו, לפי צבע הארונות וכן לפי רמת החספוס הרצויה לנו. מהעץ הנבחר ייוצר המוצר הרצוי לנו באופן העיבוד המתאים. זה אומר שניתן להפיק מכל סוג עץ משטח שכזה במראה שונה על פי רצון הלקוח, וזאת בחיתוך בגודל בהצמדה בטכניקה שונה.

העדפות של בוצ'ר על מוצרים אחרים

במידה ואתם מעוניינים לרכוש משטח עץ למטבח – חשוב לכם להכיר מעט את התחום ולזהות מוצרים שונים שקיימים בו. תוכלו להבחין בשיטות עיבוד שונות כמו גם בטכניקות ייצור מגוונות. מטרה אחת לכם – לזהות מהו משטח העבודה הטוב והיעיל ביותר עבורכם, ואותו להביא אליכם לבית. שימו לב כי תחום הריהוט מציע לנו כל כך הרבה אפשרויות, חומרים וטכניקות ייצור. מה שאנחנו צריכים זה לזהות מה חסר לנו, ולבחור את מה שמתאים לנו. אוהבים את המראה של הבוצ'ר? סבורים שהוא ישלים את המראה של המטבח שלכם? אתם בדרך הנכונה. תוכלו למצוא אותו אצלנו במחסן העצים שלנו,כל שעליכם לעשות זה לבחון מוצרים שונים במגוון צבעים וסגנונות, ולאתר את הבו'צר הנכון שישלים את המראה של המטבח.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.