מה זה עץ גושני? השימושים השונים לעץ גושני

עץ גושני

עץ שנחתך כולו כיחידה אחת מתוך גזע עץ בודד מכונה עץ גושני והוא משמש לבנייה במראה אותנטי. היתרונות שלו באים לידי ביטוי בעמידות גבוהה, אך החיסרון הוא מחיר גבוה. מה עוד צריך לדעת עליו?

האם עץ גושני הוא סוג של עץ?

לא, המונח עץ גושני מוכר לכל מי שמשווים בין סוגים שונים של עבודות עץ. בפועל, זהו עץ ששייך למשפחת העץ המלא. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה ומסתכלים לדוגמא על המפרט של העץ הגושני לעומת סוגי העצים השונים, ניתן להתרשם מהיתרונות והחסרונות שלו. כמו כן, גם סקירה והשוואה בסיסית בין סוגים שונים של עצים מראה את פערי המחירים בין הדגמים.

מאיפה מגיע העץ הגושני?

העץ הגושני שקיים בישראל מגיע בדרך כלל ממשפחת העצי האשוח, שמכונים גם עצים מחטניים. העץ המקורי גדל ביערות אירופה ומעובד ביבשת במסגרות ענק לפני שהוא מגיע לארץ, כאשר פה גם קוראים לו עץ לבן. עם זאת, כן ניתן בחלק מהמקרים למצוא קורות עץ גושני עשויות עץ אלון אבל הוא נחשב קשה יותר לעיבוד.

יתרונות עץ גושני

  1. כושר נשיאה גבוהה בנשיאת עומסים
  2. עמידות לאורך זמן
  3. עמידות גבוהה לאורך זמן

חסרונות עץ גושני

  1. עלות גבוהה
  2. מראה גס

מה ניתן לבנות עם עץ גושני?

ניתן לבנות עם עץ גושני פרויקטים שהמטרה שלהם היא להשיג מראה אותנטי ולעיתים אף גס ומגושם. אחרי שמבינים מה זה עץ גושני ומתייעצים עם בעלי מקצוע לגבי מידת ההתאמה שלו לכל סוג של פרויקט, ניתן גם למצוא אותו במוצרים ספציפיים.

1. פרגולה

מבחינת היסטוריה עץ גושני הוא ככל הנראה חומר הגלם המושלם לבנייה של פרגולה. הוא עמיד בפני מזג האוויר, נראה מעולה ולא דורש כמעט אף סוג של תחזוקה. באמצעות עץ גושני למכירה ניתן לבנות פרגולה יוקרתית ולהשביח את ערך הנכס בלי לוותר על האפקטיביות של פתרונות קירוי והצללה.

2. פרקט

אי אפשר לדבר על חומרי גלם בלי להזכיר פרקט עץ גושני ואת היתרונות שלו. זהו פרקט שנראה מעולה גם בבית וגם במשרד, הוא יכול להתכתב עם דק עץ איפאה או פרגולה מעץ בחצר והוא לא סופג נזקי מים ולחות גם אחרי שמנקים אותו עם סמרטוט רטוב. אמנם המחיר של פרקט עץ גושני יהיה גבוה יותר מחומרים אחרים, אבל זו השקעה משתלמת.

3. שולחן אוכל

שולחן אוכל מעץ גושני יכול להתאים לחלל פנים שמעוצב בסגנון כפרי. הוא משדר חמימות ומתאים לפינת אוכל גדולה, או כשולחן שאותו מציבים באחד האזורים בסלון על מנת להפריד בין אזור האירוח לבין אזור הסעודה. בבחירת פלטת עץ גושני לבניית שולחן אוכל, כדאי לוודא שהמפרט עמיד ואפשר לתכנן אותו עם מנגנון פתיחה והרחבה.

4. שולחן סלון

גם שולחן סלון מעץ גושני יכול להיות פתרון מעולה לעיצוב הבית. זה לרוב רהיט קטן יותר מאשר שולחן אוכל, אך יש לו לא פחות נוכחות.

העץ הגושני שחיפשת – במחירים שלא העזת לדמיין!

רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת על עץ גושני מעולה באיכות גבוהה? הקטלוג של א.י. זוהר עץ מחסני עצים בע"מ פתוח עבורך. כל שנותר הוא להיכנס לאתר או לשוחח איתנו בטלפון ולקבל פרטים נוספים עוד היום.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.