אנשים רבים נזקקים מעת לעת לפלטות עץ עבור מטרות שונות. כל מי שמתעסק בנגרות, אפילו בצורה חובבנית, יודע כי פלטות עץ הן הבסיס לכמעט כל עבודת נגרות ויכולות להתאים לסוגים שונים של עבודות. כמו למשל בתחום הקבלנות, בתחום הרהיטים וכן לנגרים חובבניים שמעוניינים להתנסות בבניית מוצרים שונים מעץ.

מה הייחודיות בשימוש של פלטות עץ?

בחירה בפלטות עץ לשימוש בעבודות נגרות שונות מקנה יתרונות רבים. דבר ראשון, מבחינה בריאותית. פלטות עץ אינן פולטות כל חומר כימי שהוא בעת העבודה בניגוד לחומרי גלם אחרים שכן פולטים חומרים כאלה. בנוסף, התחזוקה של פלטות העץ היא גם פשוטה ונוחה יותר וגם במקרה של שבירה או סדיקה, קל מאוד לתקן אותן. כמו כן, כאשר בוחרים בעץ חזק לבנייה כמו אלה שעשויות מעץ אלון או מעץ אורן, ניתן ליצור מהן רהיטים שצריכים להיות חזקים במיוחד כמו דלתות, דלפקים, ספסלים וכדומה.

יתרון נוסף וחשוב מאוד בשימוש בפלטות עץ הוא הגמישות. תהליך עבודה שמתבסס על פלטות עץ מאפשר גמישות עיצובית רבה וניתן ליצור באמצעותן עבודות דקורטיביות ולקבל תוצאות מרשימות במיוחד, נניח אם ברצונכם לבנות דק לחצר / בריכה, פלטות עץ תהיינה האופצייה היחידה לעבודות נגרות מסוג זה. מלבד זאת, עץ הוא חומר בעל מראה טבעי שמשתלב יופי בכל מקום ובכל עיצוב וכמובן שניתן לצבוע אותו בצבעים המתאימים לסביבה בו הוא משולב.

פלטות דמוי עץ – למה זה משמש?

אנשים רבים – במיוחד אלה החובבנים שפחות מבינים בעץ – אינם מבדילים בין פלטות עץ אמיתי ומלא לבין פלטות דמוי עץ. שמות כמו פלטת עץ וונגה, פלטת עץ גושני, פלטות עץ מחורצות או מחוררות וכן פלטות דמוי עץ – אינם קיימים במחסני העצים. וזאת מכיוון שמדובר בפלטות שמהוות תחליף לפלטות העץ האמיתי, כאשר הן משלבות כמה סוגי עצים בשכבות דקות או עשויות משבבי עצים.

יש לציין, כי תחליפים אלו יכולים להיות איכותיים מאוד וברמה גבוהה אשר מדמים ממש פלטות עץ ממחסן עצים. כמו כן, ניתן להוסיף לפלטות אלה עבודה של נגר מקצועי ולשלב אותן ברהיטי עץ כמו חדרי ילדים, מדפים, שולחנות או בכל מקום אחר.

היכן קונים פלטות עץ?

רכישה של פלטות עץ לצורך כל מטרה מתבצעת במחסני עצים. מיותר לציין כי מחסני עצים מקצועיים הם כאלה שמייצרים פלטות עץ רק מעצים איכותיים שהם עצמם מייבאים ממקומות שונים בעולם. במרבית מחסני העצים, ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של סוגי עצים וגם במידה ומעוניינים בעץ מסוג מסוים אשר אינו קיים באותו מחסן, ניתן במקרים רבים לבקש להזמין אותו ממחסני עצים אחרים בחו"ל.

מחסני עצים מקצועיים מספקים גם פלטות עץ על פי מידה אישית. כלומר, ניתן להגיע אליהם עם מידות מסוימות ולרכוש פלטות עץ במידות האלה. אספקת פלטה לפי מידה אינה מסתכמת רק בחיתוך, אלא כוללת גם גימור מושלם והכנה לשימוש.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.